בדיקת ויטמינים בגוף

חברת WLAB מציעה עבורכם לראשונה בישראל את האפשרות לדעת בדרך המדויקת ביותר את רמת הויטמינים והמינרלים שלכם. התזונה נמצאת במרכז הרפואה האינטגרטיבית, והתבחין המיקרו-נוטריינטים של WLAB הנם הכלי האבחוני המתקדם ביותר בארץ. תבחינים אלה מודדים את התפקוד של המיקרו-נוטריינטים בתאי הדם הלבנים. בדיקות אלה מאפשרות מדידה של ההזנה בפועל עבור מגוון רחב של מצבים קליניים, בריאות כללית ומניעה של מחלות כרוניות בהן דלקת מפרקים, סרטן, סיכון ללב וכלי הדם, סוכרת, בעיות אימונולוגיות שונות ובעיות מטבוליות.

 


מרכז חדשני לבדיקות משלימות בהתאמה אישית

אנו מאמינים כי ידע הנו רפואה עוצמתית. אינך חייב לחכות למחלה כדי לפעול למען בריאותך


ישנם מעל 6,000 מחקרים חדשים שמתפרסמים כל שנה על תזונה כדרך טיפול במחלות. בדיקת הסטטוס התזונתי המתקדמת ביותר בארץ.

 


סוג בדיקה
מקור של לידים

מרכיבי תזונה הנבדקים

בדיקות המיקרו-נוטריינטים מודדים את התפקוד של רכיבי התזונה בתאי הדם הלבנים. בדיקות אלה מאפשרות מדידה של ההזנה בפועל עבור מגוון רחב של מצבים קליניים, בריאות כללית ומניעה של מחלות כרוניות שביניהן מחלות לב, מחלות מטבוליות ואימונולוגיות.


ויטמינים מקבוצת B


ויטמינים ומינרלים המשך

חומצות אמינו ומטבוליטים

אנטיאוקסידנטים

מדד תפקוד נוגדי חימצון

מדד תגובה חיסונית



שאלות נפוצות
כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות בישראל יש כיסוי לשירותים אמבולטוריים או לשירותי רפואה מתקדמת. באפשרותך לבצע בדיקות אבחנתיות ובדיקות מעבדה ולקבל החזר כספי עבורן, בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך.
תבחין המיקרו-נוטריינט של WLAB מבצע מדידה של 35 מרכיבי תזונה ויעוץ על-ידי תזונאי קליני לאחר הבדיקה. עלות השירות 2,500 שקלים
המחירים כוללים מע"מ, ניתן לחלק ל-12 תשלומים שווים ללא ריבית.
מתבחין המיקרו-נוטריינט של WLAB מבצע מדידה של 35 מרכיבי תזונה, הכוללים וויטמינים, נוגדי חמצון, מינרלים וחומצות אמיניות בתוך תאי הדם הלבנים. ממצאים מדעיים מצביעים על כך שאנליזה של תאי דם לבנים, היא האנליזה המדויקת ביותר של חוסרים בגוף.
תוצאות תבחין המיקרו-נוטריינט של WLAB כוללות דף סקירה של דוחות מספריים וגראפיים עם רשימת כל החוסרים, העודפים והמלצות לתוספים.

איכות ללא פשרות

WLAB עובדת בשותפות עם מעבדות מובילות בעולם בעלות תו תקן CLIA (תקן שניתן על ידי משרד הבריאות האמריקאי). 

 

מעבדות WLAB  | רחוב חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח



אתר WLAB מכיל תכנים בתחומי בריאות. כל המידע, העזרים והתכנים המופיעים באתר זה נועדו למטרת אינפורמציה ומידע כללי בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית כלשהי, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. חברת וורלד וולס לאב בע"מ  אינה מצהירה דבר לגבי השימוש האבחוני או הטיפולי בבדיקות שלה או בחומרי מידע אחרים. לכן, המידע אינו מיועד כתחליף לייעוץ, או טיפול רפואי של איש מקצוע מוסמך ויש להיוועץ בגורם רפואי מוסמך לפני ביצוע שינויים בתזונה או באורח החיים.