תסמינים של אי סבילות למזון והקשר למיגרנות

חברת WLAB מציעה עבורכם לראשונה בישראל את האפשרות לדעת בדרך המדויקת ביותר מאיזה מזון מומלץ לכם להמנע. בדיקה זו אינו מתבצעת בקופות החולים. בדיקת דם פשוטה של כמה טיפות מהאצבע, המאפשרת  לדעת בדיוק אילו מזונות מזיקים לכם ופוגעים באיכות חייכם, גורמים לכם למיגרנות, כאבי ראש, בחילות, ראייה מטושטשת או הילות. אפילו מזון הנחשב לבריא עלול לגרום להרגשה לא טובה ולבעיות בריאותיות, אם יש לכם רגישות כלפיו. לימדו מהם המזונות אליהם אתם רגישים, עם התבחין המדויק והקל ביותר לביצוע אצלכם בבית.

מזונות נפוצים שעלולים לגרום למיגרנה




ממצאים ממחקרים קליניים מראים שזיהוי והימנעות ממזונות מעוררי מיגרנה, עשויים להוריד את חומרתה ו/או את תדירות כאבי הראש, או אפילו להפסיק אותם לחלוטין. עבור אלה הסובלים ממיגרנות, גילוי וידע אודות אי הסבילות האישית שלך לגבי מזונות ומשקאות, וההשפעה שיש להם על בריאותך ואיכות חייך, חשובים להבטחת הבחירות הטובות ביותר שינקטו לשם שיפור אופטימלי של תפריטך ואיכות חייך.


בדיקת אי-סבילות למזון שתשנה לך את החיים




איכות ללא פשרות

WLAB עובדת בשותפות עם American Medical Laboratories , המעבדה הפרטית הוותיקה ביותר בישראל בעלת תקן ISO 15189. המעבדה גם עובדת בשותפות עם מעבדות מובילות בעולם בעלות תו תקן CLIA (תקן שניתן על ידי משרד הבריאות האמריקאי). 

 

מעבדות WLAB  | רחוב חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח