מהי אי-סבילות למזון?

ישנם אנשים שיש להם קושי בעיכול מזון מסוים. קושי זה גורם לדלקת לא זיהומית במעיים, כך שחלקיקים לא רצויים חודרים בעקבותיה לזרם הדם. ההתנגשות בין מערכת החיסון לבין אותם חלקיקים נקראת "אי-סבילות למזון". על פי מחקרים קליניים רבים, הימנעות ממזון מסוים הגורם לתופעה (הופעת נוגדן IgG חיובי בדם), עשוי לשפר תסמינים של מחלות שונות כגון: מעי רגיז, אוטיזם, ADHD, ציסטיק פיברוזיס, דלקת מפרקים שגרונית ואפילפסיה.

 

איך זה עובד



בחר בדיקה

הזמן את הבדיקה הרצויה מהאתר של WLAB

לקיחת דם

בצע בדיקת דם ביתית של כמה טיפות מהאצבע

קבלת תוצאות

התוצאות ישלחו אליך ישירות למייל או לכתובת דואר

יעוץ טלפוני

מומחי רפואה מקצועיים מורשים עומדים לרשותך

שיפור

אמץ לך הרגלים בריאים בהתאם לנתונים שקיבלת

לדעת בדרך המדויקת ביותר מאיזה מזון מומלץ לכם להמנע

חברת WLAB מציעה עבורכם לראשונה בישראל את האפשרות לדעת בדרך המדויקת ביותר מאיזה מזון מומלץ לכם להמנע. בדיקה זו אינו מתבצעת בקופות החולים. עד היום, נהוג היה בקופות החולים לבצע בדיקת אלרגיה למזון. בדיקה זו היא בדיקה שונה אשר רק 2% מהנבדקים בה נמצאים חיוביים וכאלרגיים למזון מסוים, זאת למרות שידוע שכמחצית האוכלוסייה רגישה לפחות לסוג אחד של מזון. בואו ללמוד כעת מהם המזונות שיש לכם אי-סבילות אליהם, עם הבדיקה המדויקת והקלה ביותר לביצוע.

אי-סבילות למזון אינה אלרגיה למזון

אי סבילות למזון הרבה יותר נפוצה מאשר אלרגיה למזון, ומשפיעה על יותר ממחצית אוכלוסיית העולם. כך למשל מסתבר שאנשים עם בעיות נוירולוגיות, בעיות של מערכת העיכול ובעיות תנועתיות סובלים לרוב מאלרגיות למזון הקשורות ל- IgG. אנשים אלה צורכים מזונות הפוגעים בבריאותם, כאשר הם אינם מודעים להשפעתם ההרסנית.


אפילו מזון הנחשב לבריא עלול לגרום להרגשה לא טובה ולבעיות בריאותיות, אם יש לכם רגישות כלפיו. לימדו מהם המזונות אליהם אתם רגישים, עם התבחין המדויק ביותר בעולם.
בחר/י סוג בדיקה:

*לרוכשים דרך האתר 5% הנחה.



ניתן להזמין את בדיקת אי סבילות המזון ב WLAB בקלות

כאשר מזמינים את בדיקת אי הסבילות למזון, הערכה תגיע לביתכם באמצעות שליח תוך 2 ימי עסקים. אנו בודקים רגישות עד ל - 270 סוגי מזון שונים ותוצאות בדיקתך יישלחו לך במייל תוך 10 ימים מיום קבלת הבדיקה במעבדה. תוצאות הבדיקה מוצגים בצורה פשוטה להבנה וצוות המומחים ב WLAB ישמחו לענות על כל שאלה בהקשר לתוצאות בדיקתכם לאחר שנמסרו לכם.