בדיקת אי-סבילות למזון / אלרגיה למזון סוג III

חברת WLAB מציעה עבורכם לראשונה בישראל את האפשרות לדעת בדרך המדויקת ביותר מאיזה מזון מומלץ לכם להמנע. בדיקה זו אינו מתבצעת בקופות החולים. בדיקת דם פשוטה של כמה טיפות מהאצבע, המאפשרת  לדעת בדיוק אילו מזונות מזיקים לכם ופוגעים באיכות חייכם, גורמים לכם לדלקתיות, מיגרנות, אלרגיות או מפריעים לכם לרזות. אפילו מזון הנחשב לבריא עלול לגרום להרגשה לא טובה ולבעיות בריאותיות, אם יש לכם רגישות כלפיו. לימדו מהם המזונות אליהם אתם רגישים, עם התבחין המדויק ביותר בעולם.

מרכז חדשני לבדיקות משלימות בהתאמה אישית

אנו מאמינים כי ידע הנו רפואה עוצמתית. אינך חייב לחכות למחלה כדי לפעול למען בריאותך


ישנם מעל 6,000 מחקרים חדשים שמתפרסמים כל שנה על תזונה כדרך טיפול במחלות. בדיקת אי סבילות למזון המובילה בשוק ביותר מ 40 מדינות ברחבי העולם. הבדיקה הינה מוצר מתוצרת גרמניה, הדוגל באיכות הגבוהה ביותר. 


סוג בדיקה
מקור של לידים

עדויות צרכנים


  • “סבלתי 35 ממיגרנה ומה שעשו בקופ"ח נתנו לי תרופות. מאז שעשיתי את בדיקת הדם ושיניתי את התזונה בהתאם. כמעט ואין מיגרנות ואם כן הכאב חלש וחולף ללא הכדורים החזקים. וסף סוף יש לי איכות חיים”

    עינת כהן
    עינת כהן
  • ״אני אמא לחמישה ילדים, מגיל 20 אני סובלת בלי אזהרה מוקדמת משלשולים יומיים שעלו עם השנים מארבע, חמש, לשבע פעמים ביום. חיי השתנו לאחר הבדיקה הייתי בהיי, עדיין אין לי מילים לתאר את ההרגשה, לא חשבתי שהגוף יכול להשתנות כל כך מהר״

    שני אברהמי
    שני אברהמי
  • "בעוד חודש אהיה בת 30, ורק השנה התחלתי לחיות. לפני חודשיים אמא סיפרה לי בהתרגשות על בדיקת דם אבחנתית המודדת אי סבילות למזונות. יחד עם תוצאות הבדיקה, נפתרה החידה בה הייתי שבויה שנים - 18 שנים."

    מאיה גלר
    מאיה גלר
  • "שנים סבלתי מריפלוקס קשה מאוד. לפני כשנה נותחתי (ניסן פונדופליקיישן/הצרת הוושט) ולצערי הניתוח לא הצליח וכל תופעות הלוואיי חזרו חברה סיפרה ששמעה על בדיקה לאי סבילות למזונות.... החלטתי שאין לי מה להפסיד...... מבצעת באדיקות ההמלצות.חשה שיפור משמעותי!!! המלצתי לשכנתי אחותי ועוד.....שכבר עשו גם כן הבדיקה ומחכות לתוצאות. האבחון קריא וברור חוברת המתכונים מעולה ומעל לכל השירות הליווי והתמיכה. בהזדמנות זו אשמח לציין לשבח את עדי וינר שליוותה טיפלה ונתנה מענה מלא לכל שאלותיי ובקשותיי. תודהה רבה"

    ליאורה
  • "הבדיקה שינתה את חיי, אני סובלת מדלקת פרקים וכאב היה חלק מהיום יום שלי, אני מקפידה באדיקות על ההמלצות ומרגישה מצויין, כל הכאבים נעלמו! תודה."

    חיה
    חיה
  • "התהליך אצלי עדיין מתמשך ועדיין לא סיימתי 8 שבועות של המנעות מהמזונות שנמצאתי רגישה להם. ההמנעות שלי מתבצעת באדיקות, אולם, על התכנית התזונתית בת 4 הימים ויתרתי. זה נראה לי לא הגיוני ולא מתאים לאורח חיי. השירות שלכם נפלא ואני שמחה שפניתי אליכם לביצוע הבדיקה. תופעות רבות שסבלתי מהן בעבר נעלמו, חלקן חזרו ושוב בנסיגה. המגמה הכללית היא שיפור וזה מאוד משמח. תודה!"

    שיר
  • "מקסימים! שירות מהיר ויעיל!! שמחתי מאוד על ביצוע הבדיקה אצלכם ולשמחתי - מאז שהורדתי את המאכלים שאני רגישה אליהם - אני מרגישה הרבה יותר טוב. ב"ה!! תבורכו במעשי ידיכם!!"

    הילה
  • "אשמח להמליץ ויותר מכך אשמח בהקדם לבצע לילדי. תודה רבה. אני 22 יום בהקפדה מלאה וממתינה לסיים 6 שבועות ולהתחיל לבדוק לאט לאט מה מהמוצרים מפריע יותר או פחות. באופן כללי התחושה טובה יותר ובהחלט יש שיפור בתחושות."

    נורית

ד"ר אוז מדבר עם ד"ר היימן על אלרגיה למזונות מסוג III


ד"ר מארק היימן הוא רופא אמריקאי, ניו יורק טיימס מחבר רבי המכר והרופא של ביל והילרי קלינטון. ד"ר מארק היימן הקדיש רבות למחקר פורץ דרך הקושר בין אלרגיות למזון לבין השמנת יתר, ויש בידו את המידע העשוי לפתור את בעיות המשקל שלך ואף הרבה יותר מכך.

אורך הסרטון הינו כ 2:56 דקות, מתורגם לעברית.

אפליקציית מתכונײם


בנוסף לתוצאות הבדיקה שלך צוות Wlab עבד נמרצות על חיפוש, הכנה וכתיבת מתכונים עבורך. המתכונים שמתקבלים אצלך באפליקציית מותאמים על פי תוצאות בדיקת הדם שלך.  המתכונים בריאים, קלים יחסית להכנה, ומגיעים עם ערכים תזונתיים מחושבים (על פי תוכנת צמרת של משרד הבריאות) ועם המלצות דיאטן והמלצות שף. מתכונים חדשים מתעדכנים כל חודש כדי להעשיר את תפריטך ולגוון את ארוחותיך.

אודות הבדיקה שלנו


בדיקת אי סבילות למזון המובילה בשוק ביותר מ 40 מדינות ברחבי העולם. הבדיקה הינה מוצר מתוצרת גרמניה, הדוגל באיכות הגבוהה ביותר.
אורך הסרטון הינו כ 2:13 דקות, מתורגם לעברית.


שאלות נפוצות
כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות בישראל יש כיסוי לשירותים אמבולטוריים או לשירותי רפואה מתקדמת. באפשרותך לבצע בדיקות אבחנתיות ובדיקות מעבדה ולקבל החזר כספי עבורן, בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך.
חברת WLAB מציעה 4 פאנלים לבדיקות שמובדלים בהיקף המזונות הנבדקים:
44 מזונות (המחיר: 834 שקלים), 90 מזונות (המחיר: 1,350 שקלים) 180 מזונות (המחיר: 1,850 שקלים).
260 מזונות (המחיר: 2400 שקלים) .המחירים כוללים מע"מ, ניתן לחלק ל-12 תשלומים שווים ללא ריבית.
כן, הצוות שלנו עובד סביב השעון כל השנה ללא תוספת עלות בשבילך כחלק משירותי המעבדה, הבריאות שלך היא ההצלחה שלנו.
המתכונים שמתקבלים אצלך באפליקצייהמותאמים על פי תוצאות בדיקת הדם שלך.
המתכונים בריאים, קלים יחסית להכנה, ומגיעים עם ערכים תזונתיים מחושבים (על פי תוכנת צמרת של משרד הבריאות) ועם המלצות דיאטן והמלצות שף.
מתכונים חדשים מתעדכנים כל חודש כדי להעשיר את תפריטך ולגוון את ארוחותיך.
תרופות מסוימות יכולות להשפיע על תוצאות הבדיקה- שימוש באנטיביוטיקה למשך תקופה ארוכה, תרופות המדכאות את המערכת החיסונית כמו קורטיזון, סטרואידים, פרדניזון ואנטיהיסטמיניים.
הבדיקה מבוצעת בשיטת ELISA המהווה הליך סטנדרטי המבוסס על ניתוח מעבדתי. התוצאות שלנו אמינות וניתנות לשחזור. הבדיקות מבוצעות בחברה גרמנית R-BIOPHARM תחת בקרת איכות קפדנית. ישנה בקרה פנימית המבוצעת 3 פעמים כדי לוודא קבלת תוצאה זהה.
כן, הבדיקה כוללת ייעוץ תזונתי, ללא עלות, עם צוות הדיאטניות הקליניות שלנו.
משך הייעוץ כ-45 דקות וניתן לבצעו פנים מול פנים במשרדנו בהרצליה פיתוח או באופן טלפוני.
הייעוץ יכלול את פענוח הבדיקה והמלצות תזונתיות מותאמות אישית.
ישנה בדיקה צמחונית ל90 מזונות .

איכות ללא פשרות

WLAB עובדת בשותפות עם IMUPRO . הבדיקה הינה מוצר מתוצרת גרמניה, הדוגל באיכות הגבוהה ביותר בעל תקן בינלאומי.

 

מעבדות WLAB  | רחוב חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח



אתר WLAB מכיל תכנים בתחומי בריאות. כל המידע, העזרים והתכנים המופיעים באתר זה נועדו למטרת אינפורמציה ומידע כללי בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית כלשהי, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. חברת וורלד וולס לאב בע"מ  אינה מצהירה דבר לגבי השימוש האבחוני או הטיפולי בבדיקות שלה או בחומרי מידע אחרים. לכן, המידע אינו מיועד כתחליף לייעוץ, או טיפול רפואי של איש מקצוע מוסמך ויש להיוועץ בגורם רפואי מוסמך לפני ביצוע שינויים בתזונה או באורח החיים.