בדיקת אורך טלומרים

חברת WLAB מציעה עבורכם לראשונה בישראל את האפשרות לדעת בדרך המדויקת ביותר מהו הגיל הביולוגי שלך. לראשונה אינדיקטור למצב הבריאות הכללי שלך . ידיעת הגיל הביולוגי שלנו מאפשרת לנו להבין טוב יותר את הרגלי החיים המשפיעים על תהליך ההזדקנות שלנו ואיך להאט תהליך זה.  WLAB מציע את בדיקת הטלומרים המדויקת ביותר בעולם.

 

טלומרים הם מבנים בקצה הכרומוזומים שתפקידם העיקרי הוא לשמש כ"קסדות" להגנת הגנים בעת חלוקת התא. בכל פעם בו תא נחלק, חלק מהטלומר מתפורר מעט והוא מתקצר. כשהטלומרים מגיעים לאורך קצר במיוחד, חלוקת התא פוסקת ולבסוף התא מת.

טלומרים קצרים במיוחד גורמים למחלות שקשורות לגיל כמו מחלות לב, סכרת סוג 2, סרטן ומחלות נוספות.


גלי את גילך הביולוגי. התחילי לשלוט על תהליך ההזדקנות שלך.
 ידיעת הגיל הביולוגי שלנו מאפשרת לנו להבין טוב יותר כיצד אורח החיים שלנו משפיעים על תהליך ההזדקנות ואיך ניתן להאט את תהליך ההזדקנות. 


סוג בדיקה
מקור של לידים

בדיקת אורך טלומרים


למה אתה צריך לדעת את גיל ביולוגי?
ראשית, זהו אינדיקטור מצוין למצב הבריאות הכללי שלך. שנית, ידיעת הגיל הביולוגי שלנו מאפשרת לנו להבין טוב יותר את הרגלי החיים המשפיעים על תהליך ההזדקנות שלנו. זה מעניק לנו את ההזדמנות לבצע שינויים מתאימים ולהאט את תהליך ההזדקנות שלנו.

Life Length- מובילה עולמית במדידת הטלומרים


(TAT®) תומכת בקבלת החלטות קליניות בגילוי מוקדם וריבוד סיכונים של מחלות. אורך החיים הוא מוביל עולמי בתחום המדידה והאבחון של הטלומרים והטלומרזה, ומציע מגוון שירותים מותאמים אישית באמצעות הטכנולוגיות השונות שלנו. אנחנו החברה היחידה בעולם מסוגלת להציע טכנולוגיה מדרגית מאוד למדוד את הטלומרים הפרט כרומוזום על ידי כרומוזום ברמה התאית מדגימות דם ורקמות. 


שאלות נפוצות
כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות בישראל יש כיסוי לשירותים אמבולטוריים או לשירותי רפואה מתקדמת. באפשרותך לבצע בדיקות אבחנתיות ובדיקות מעבדה ולקבל החזר כספי עבורן, בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך.
חברת WLAB מציעה את הבדיקה בעלות של 1,400 שקלים.
המחיר לא כולל מע"מ, ניתן לחלק ל-12 תשלומים שווים ללא ריבית.
מאז הקמתה בשנת 2010, LIFE LENGTH התפתחה כמובילה עולמית במדידת הטלומרים, והיא ביססה עצמה כשותפה חשובה למו"פ פארמה וביוטכנולוגיה, ניסויים קליניים ופיתוח מוצרים לתרופות חדשות, קיימות ותוספי תזונה. לבדיקה יש אישור FDA והעבודה מאושרת ע"י משרד הבריאות האמריקאי CLIA
הבדיקה הינה בדיקת דם, לקיחת הדם מתבצעת ב- WLAB הקרוב לאזור מגוריכם. התוצאות ישלחו אליך ישירות למייל לאחר כשבועיים.

איכות ללא פשרות

WLAB עובדת בשותפות עם מעבדות מובילות בעולם בעלות תו תקן CLIA (תקן שניתן על ידי משרד הבריאות האמריקאי). 

 

מעבדות WLAB  | רחוב חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח



אתר WLAB מכיל תכנים בתחומי בריאות. כל המידע, העזרים והתכנים המופיעים באתר זה נועדו למטרת אינפורמציה ומידע כללי בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית כלשהי, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. חברת וורלד וולס לאב בע"מ  אינה מצהירה דבר לגבי השימוש האבחוני או הטיפולי בבדיקות שלה או בחומרי מידע אחרים. לכן, המידע אינו מיועד כתחליף לייעוץ, או טיפול רפואי של איש מקצוע מוסמך ויש להיוועץ בגורם רפואי מוסמך לפני ביצוע שינויים בתזונה או באורח החיים.